fredag, december 20

Livet livet livet

Vi skulle ha firat nyår i Spanien med min familj, men mamma har haft lite dåliga värden på det som mäter immunförsvaret den här behandlingsrundan så igår bestämde vi oss för att strunta i det. Det känns såklart jävligt sugigt, men det är klart att mammas välmående är det som är viktigast för oss alla. Jag och min kille skjuter på våra biljetter och åker nånstans i trökmars istället och kör all in på svensk jul. Jag som fullkomligt älskar jul och sånt kanske inte är sådär superbesviken över att resan inte blir av, men det är sjuhuhukt tråkigt att jag inte kommer få hänga med den andra personen som delar min genpool. Man gillar ju henne liksom. Men iallafall, jag behöver plötsligt nyårsplaner och jag freaking KRÄVER snö. Okej livet? Vi säger så?

3 kommentarer:

Jojjo sa...

Tråkigt med resan, hoppas din mamma blir piggare och att behandlingen ger resultat!

Linn sa...

Tack!

Johanna sa...

Tråkigt med mamman, hoppas hon mår bättre snart och att ni kommer iväg på resa senare istället. Ha en fin jul!