måndag, juni 1

Så jag bokade tid hos naprapaten och JAG ÄLSKAR HENNE. Jag har varit där två gånger och ska dit en tredje imorgon och förutom att hela min kropp var i nån form av uppror/utrensning förra veckan så har jag redan mycket mindre ont och jag har gått en runda helt utan att få ont i benhinnorna vilket inte har hänt på kanske fem år. Varför gör man inte sånt här i tid? Jag har också hemmatränat två gånger (typ mestränat i tjugo minuter) och tagit en långpromenad så om jämförelsetalet är noll träning, noll promenader så har jag ändå gjort en himla förbättring om jag får säga det själv. Jag jobbar med slow but steady den här gången (ett annat sätt att försöka få hjärnan att tänka snällt istället för men herregud är det här det enda du har gjort din jävla sopa?!). I övrigt åt jag precis helt sjukt äcklig lunch och mitt hat mot lunch in general är nu i full blom.

Inga kommentarer: