tisdag, juni 23

Den här veckan gick från att vara helt öppen till att plötsligt bli uppbokad varje dag. Idag till exempel ska Allt finns redan och hennes nya kille komma och käka middag hos oss. Jag planerar att göda honom med helt orimliga mängder mat som fjäsk efter tips att han i princip är omättlig. Ja, orimligt mycket mat är alltid baserat på körv så det blir nån finkörv och en potatissallad med bara gött ie sparris, rädisor, färskpotatis, knipplök, kanske squash, supertomater och kanske nån mer grönsak. Förut när jag tänkte på det vattnades det så mycket i min mun så jag var tvungen att svälja, mvh ej ätstörd_83. Imorgon ska jag träffa en kompis från Australien som är så himla mysig och på torsdag ska vi hämta vår nya gamla soffa eftersom den gamla soffan vi har just nu har blivit helt osittbar till min stora stora sorg. Jag fick iallafall igenom en ny sammetssoffa, men vi byter horröd till midnattsblå. Nu har vi visserligen en osittbar röd sammetssoffa extra i hemmet som någon (jag) inte har hjärta att slänga. Är det nån som kanske vill ha en soffa att ha i nåt extrarum eller som prydnad eller i ett barnrum att hoppa i så holla at me! Och på fredag drar jag och maos lilla röda till pappa och hänger med honom och min lilla babysis och ja men ni hör ju. Så himla busy little bee.

7 kommentarer:

Jenny sa...

Den där soffan låter ju fantastisk!!!

Linn sa...

Alltså den är det! Den är som att bli kramad av nånting stort och tryggt och mjukt. Det enda problemet är att fjädringen är helt jävla paj så har en väl satt sig är det svårt att komma upp. Jag försöker få Andreas att gå med på att ha den i hallen pga så himla fin, men jag tror inte det kommer gå igenom. Vill ni ha den annars? Den är helt gratis mot upphämtning. Kaffe ingår såklart vid upphämt.

Eelena sa...

Det är en fantastiskt fin soffa. Skulle gärna vilja säga ja men det är nog lite meck att ta den på tåget till KSD.

Anonym sa...

Jag vill gärna ha ett stycke soffa om du skänker bort den! ;)

Linn sa...

Eelena: haha, ja den är inte direkt lättburen.

Anonym: Tyvärr redan paxad nu.

Katta Kvack sa...

Mmmm, korv!

Linn sa...

Men eller hur? Mmmm...korv.