tisdag, juni 9

Mat. Mat mat mat mat mat mat. Mat.

Jag har "ganska" mycket att göra på jobbet just nu och förra veckan när jag hade avstämningsmöte med min chef lovade jag att sluta maska och faktiskt jobba (mina ord, inte hens) så well, nu jobbar jag. Vill bara säga att jag gjorde en sviiiiiingod paella igår på feeling. Jag gillar så himla mycket att jag har kommit till det stället i min matlagning att jag kan prova nya rätter utan recept och liksom ändå veta hur lång tid kycklingen behöver, när riset är klart och hur jag ska krydda upp det tills jag får det som jag vill. Jag liksom känner ingredienserna. Dom är mina homies och det är så himla roligt. Om ni är sugna på att göra den så finns det recept på en fisk- och skaldjursfri paella här.

1 kommentar:

Johanna sa...

Du verkar ju vara en GURU på matlagning!