torsdag, augusti 13

Sex- och kärlekslista (allt som är kul i ett)

Alltså jag hittade en lista om sex och kärlek hos Sandra Beijer och GUD VAD ROLIGT! Here goes:

Är du singel? Näjje.
Trivs du med det? Jovars.
Vad är viktigt i ett förhållande? Att känna att man är del av ett team så respekt, förståelse och hjälpsamhet. Och att man skrattar mycket. Och att det finns en total trygghet.
Vad är viktiga egenskaper hos en partner? Smart snäll rolig uppmuntrande.
Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? Nä.
Vem kysste du senast? Andreas.
Är du kär? Kär och kär, närå, såklart jag är!
Den äldsta du hånglat med? Jag hånglade med en rätt gammal grek när jag bodde i Australien. Kan han kanske ha varit född nån gång på sent sextiotal kanske?
Den yngsta du hånglat med? Alltså jag brukar ju inte legga mina ligg (har hänt though) men jag tror en 88:a.
Har du haft sex med någon du inte varit kär i? Det var det enda jag gjorde i typ sju års tid.
Vad hade du gjort om du hade blivit gravid imorgon? Blivit glad och även omg ska vi ha barn är jag redo jag är inte vuxen-panik.
Vad för sorts människor dras du till? Såna som är smarta och roliga.
Vill du gifta dig? Är gift va.
Har du haft ett one-night-stand? Hur kan man komma undan det under ett liv?
Har du haft sex med fler än 4 personer? Jag har haft sex med tre personer på en helg så ja.
Fler än tio då? Men herregud. Ja.
Har du snott någon annans pojkvän? Nej, det har jag inte gjort.
Har du sårat någon med flit? Alltså varje gång nån blir ledsen så är det ju jobbigt, men jag har inte sårat nån med flit just for the sake of it.
Har du någonsin strulat med fler än 1 på en kväll? I had a slutty youth så ja.
Har du haft en trekant någon gång? Nej.
Konstigaste stället du haft sex på? Jag är så jävla vanilj så inget superkonstigt. Motorhuven på en bil? På en pir? I trädgården?
Har du älskat någon på riktigt? Gud ja.
Har du blivit dumpad? Mja. Alltså jag har haft ett riktigt långt förhållande innan Andreas och då dumpade jag, men av dejter ja.
Är utsidan viktig? Ja, men inte vad som anses attraktivt utan vad just du tycker är attraktivt. Det är ju så fiffigt att naturen har ordnat att vi gillar olika.
Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player? Föll bara för såna killar förut, men det blir aldrig nåt bra av det. En player är en player är en player. Har hen varit otrogen och spelat förut kommer hen vara det igen.
Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? Alltså Andreas är ju sju år äldre än mig så ja.
Skulle du kunna förlåta otrohet? Det beror väl på kontexten, men jag hade nog kunnat velat förlåta men kan inte svara på om det hade lyckats. Att kunna lita på den man lever med är ungefär det viktigaste som finns.
Har du blivit med barn någon gång? Nej.
Har du haft sex med någon kompis? Hahaha. Ha. Ja.
När blev du av med oskulden? Strax efter jag fyllde 15.
Hur många seriösa förhållande har du haft? Två .
Hur många gånger har du varit riktigt kär? Ahmen två då.
När kramade du någon senast? Imorse.
Har du svårt att bli kär? Jag vet inte. Lätt att bli förälskad i tanken, svårt att bli kär på riktigt?
När kysste du någon senast? Imorse.
Ångrar du det? Nä.
Hur långt har ditt längsta förhållande varit? Nästan 6 år.
Vad hette din riktiga första kärlek? Patrik tror jag. Vi gick i tvåan och han frågade chans på mig i bussen på väg till Tossebergsklätten på en skolutflykt.
Vet du någon som är kär i dig just nu? Japp. Har aldrig känt mig så älskad (förutom av mina föräldrar).

Inga kommentarer: