onsdag, augusti 12

Frisör i Stockholm sökes

Det är verkligen ve-he-he-herk-li-gen dags för mig att klippa mig och slänga i lite ny färg i håret inför hösten och min frisör har bestämt sig för att höja priserna hutlöst och även fast jag alltid blir nöjd känner jag att 2500 kronor inte är pengar jag vill lägga på mitt hår oavsett hur långt det är. Så: är det nån som har en bra frisör att tipsa om som är bra på färg och klipp och som inte tar tvåtusenfuckingfemhundra spänn för en klipp-och-färg? Tacksam för tips!

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Jessica på MOC! Dessutom ca ett andetag från ditt jobb. Vet inte vad färg kostar men jag har för mig att min klippning kostar typ 850.

st germain sa...

Emelie på Kazol (Folkungagatan) har jag gått till ett par gånger och blivit nöjd. 1700:- kostade färg och klippning (som jag iofs tyckte var mkt pengar och nu söker en något billigare, heehh).

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag hänger med i den här tråden och ser vilka tips du får, letar ALLTID efter bra frisör.

Annika sa...

Jag har en svinbra i Göteborg. Skulle lätt betala sig för dig att ta tåget hit och tillbaka och ändå inte betala mer än hos din gamla frisör. Här kostar det 980:-. Välkommen!

Lena sa...

Mikaela på 25 kvadrat, klipp och två sorters slingor samt färgning av utväxt gick på 1500 igår