måndag, augusti 10

Mmm..vi kör en lista. Så listigt av mig. (förlåt, var i gbg i 4 dagar på semestern)

Den här snodde jag av Maria  som snodde den av Ania 

Beroende av?
Att äta innan jag blir svinhungrig för att inte bli en total hagga. Annars väldigt lite måste jag säga. Kaffe på morgonen när jag jobbar kanske?

Vad behöver du mest just nu?
En kram? Nä, men att hitta det där jävlar annamat som gör att jag för en jävla gångs skull faktiskt tar tag i att börja träna.

Vad tror folk om dig?
Guuu va svååårt. Vad tror ni? Att jag är hård, tar plats och är rapp i käften kanske?

Stämmer det?
Jao, kanske lite. Jag tror inte att jag tar plats på ett skrikigt sätt och jag är inte speciellt hård om jag inte är fly förbannad, men om jag är lite stressad så har jag en förmåga att liksom glömma av sociala koder som att hälsa, kolla läget osv och bara gå direkt på det jag vill veta/behöver och skämt i dessa lägen flyger högt över mitt huvud. Det är...charmigt.

Vad får du ofta komplimanger för?
Att jag har ett smittande skratt.

Brukar du ofta skratta för dig själv?
Fnysfnissa mest. Det är svårt att asgarva utan sällskap.

Vad står det i ditt senast inkomna sms?
"Topp" Från Andreas som svar på att jag har kollat med försäkringsbolaget vad försäkringssumman på 500 000  i specen på fakturan täckte efter att mest ha känt fuuuuuuck, vad händer om huset brinner ner? Står vi där med miljonskulder och ingen försäkring då? Det gör vi inte därav "topp". Han är vältalig min man.

Nästa mål i ditt liv:
Att måla om sovrummet och alltid göra en sallad/ha grönsaker till maten.

Hur svarar du i telefon?
Yallå eller Hej det är Linn.

Vem ringde dig senast?
Lisa som ville ha hjälp att bära upp barnvagnen till vår lägenhet.

Antal timmar sömn i natt?
Har inga barn så räknar inte timmar, men typ halv ett till halv åtta så sju timmar?

Hur känner du dig just nu?
Ganska glad och pepp på livet.

Vanligaste färgen på dina kläder?
Svart, fast jag börjar bli bättre på att ha färgglada kläder på mig.

Favoritdryck på morgonen?
Starkt svart kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Vid tolvtiden.

Är du blyg?
Haha, nej. Jag är snarare översocial.

Sysslar du med någon idrott?
Ehnej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Men det här har vi ju varit igenom tusen gånger. Nej. Jag tror att det är helt omöjligt att bli kär vid första ögonkastet. Intresserad, ja. Attraherad, ja. Kär, nej.

Har du några smeknamn?
Linnis, Linnsan, Linnbi.

Har du kyssts i regnet?
Jao.

2 kommentarer:

Annika sa...

Fantastiskt! Den här ska jag sno jag med.

Annika sa...

Ja men det tog ju sin tid. Men nu har jag listat jag med.