måndag, augusti 17

Det går tydligen att sälja sommarstugor för huspriser om man vill

Alltså husvisningen igår: HAHAHHAHA. Det var ingen husvisning, det var en visning av en schmancy sommarstuga som halva Stockholms hipsterbefolkning gick på. Det var så trångt och lågt till tak så Andreas slog huvudet i dörrkarmen och nån idiot gick omkring med en bajsblöjeunge på armen (förlåt är inte förälder osv MEN VARFÖR BYTER MAN INTE BLÖJA PÅ SITT BARN OM DET HAR BAJSAT?) så det luktade bajs i hela jävla huset. Jag höll på att spy och fick äckelkänslor för huset och känslan när vi gick därifrån var ren och skär smutsighet. Sen googlade jag ägarna och kände mig ännu mer smutsig när jag insåg att mannen i huset är av sorten gnälla på allting på facebook (första fem googleträffarna var gnälliga kundservicemeddelanden till diverse företag). Plus att huset fan var svindyrt. Brrr.

Jobbmässigt så har jag kommit ikapp lite grann, tillräckligt mycket för att min chef verkar nöjd. Phew.

3 kommentarer:

SARA sa...

Amen läääänka!! Vill se huset!

Emma Danielsson sa...

undrar om de gick runt med bajsungen för att folk skulle få äckelkänslor och hoppa av? isåfall: kan inte bestämma mig för om det var genialt eller idiotiskt.

Anonym sa...

Blöjan: Bedömt ivägskrämningsstrategi ;-)
F.ö.: Att folk bara ORKAR vara hipsters? Finns det ängsligare? Jo, jag kan komma på en kategori till som kvalar, men det är baskemej på topp två.

Lfthmn