söndag, augusti 16

Den här helgen ett liv

Jaha, så var det söndag igen då. Jag har massiv jävla ångest över min underprestation på jobbet förra veckan och innan ni tänker att jag är för hård mot mig själv så vill jag bara säga att det här inte är ett case of jobbat tio timmar räcker inte till. Det är ett case av var på jobbet sju timmar varav jag jobbade fyra och slösurfade resten TROTS att jag vet att vår VD förväntar sig en rapport när han är tillbaka på jobbet imorgon och jag har så jävla mycket att göra. Varför jag inte har jobbat? Ja säg fucking det. Dålig moral och brist på fokus most likely. Skulle ha åkt in och jobbar igår men hade en allting är målat i svart-dag och låg hemma i soffan och grinade och såg på romcoms. Extra Bra Person kände jag mig när Andreas drog och sprang Midnattsloppet i min pappas ställe ihop med folk jag har växt upp med och jag stannade hemma och åt en påse chips med dipp och glodde in i väggen. Idag skulle jag ha jobbat på förmiddagen, men jag vaknade kvart över elva av att telefonen inte hade ringt pga inget batteri. Den nya planen är att jobba efter husvisningen vi ska på i eftermiddag. (Insert gasp) Vi behöver inte hus och har egentligen inga planer på hus, men det är way inom vår budget och supergölligt (80kvm yo) med naturtomt och spröjsade fönster och äeh jag vet inte. Det är fint och vi ska åka och kolla. Wish me luck!

Inga kommentarer: