lördag, december 6

Tänk vad man vänjer sig vid saker. Första kanske sex månaderna när jag och Andreas blev ihop så kunde jag verkligen verkligen verkligen inte somna på grund av ljud och rörelser och nån annans platstagande i sängen och nu har jag skitsvårt att somna utan. Jag åkte till pappa idag och ägnade kvällen åt hämtpizza och drop dead diva medan min far valde ett glöggalej. Imorgon ska vi gå på stan, pappa och jag, och välja glasögon till honom. Och lördagsfika, som man gör här i stan. Och kanske köpa nån julklapp eller så om vi får feeling. Älskar att vara med/hos pappa. Han är min andra stora trygghet i livet och just nu behöver jag papparet och eftermiddagskaffe och fotboll på teven. På söndag ska jag köra hem vår nya (mammas gamla) bil (som vi har köpt). Jag är milt sagt ganska exalterad över det här bilägandet. Skönt att ha nåt att vara exalterad över ändå tänker jag.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag också mkt exalterad! Vad trevligt vi ska ha!