tisdag, oktober 11

Håll tummarna snälla!

Vi som hade bestämt att vi inte ska flytta råkade ("råkade") se ett radhus precis där vi vill bo som ligger inom vår budget iallafall än så länge och som behöver viss tender love and attention men inte nåt akut mer än några färgbyttor och lite lister. Så nu är vi mitt i en budgivning och jag dör av hur mycket jag vill bo där. Det kommer förmodligen gå över vårt tak pga stockholm är galet men tänk om? Tänk om! Snälla håll era tummar och tår för vår skull. Lovar att börja inredningsblogga om vi får det. Puss!

10 kommentarer:

Markattan sa...

Håller tummarna hårt fast jag inte behöver inredningsbloggande.
Läser här ofta, kommenterar aldrig men nu är det dags. Du skriver så bra och roligt.
Lycka till med radhusköpet!

Markattan

Chaos By sa...

Alla tummar och tår!

SARA sa...

Håller tummarna! Vi budade ju hem vårt hus i december förra året efter att ha letat i ett halvår. Jobbigt var det, men alltså vilken himla lycka det är nu!!! Så kär i mitt lilla hus.
Hoppas att ni får det!

S sa...

Håller!

Johanna sa...

Håller tummarna!!

tankarochvardagslunk sa...

Håller tummar!

Den där Andreas sa...

Tummarna hålls!

Malin sa...

Jag blir så nyfiken på var ni helst skulle vilja bo?!

Linn sa...

Tack för alla tummar hållna! Ni är gullon!

Malin: Vi vill helst bo i Stureby/Enskede och deras närområden minus för nära Globen/Gullmarsplan. Vi vill åt det barnvänliga med lugna gator, uppväxta trädgårdar och lite småstadskänsla. Stureby pga har allt det OCH har t-bana OCH gångavstånd till mitt jobb på Söder.

Malin sa...

Åh, är det där Sockenvägen ligger.. den gatan med alla gamla trähus i värsta bullerbyområdet? Nånstans i Enskede ligger iaf världens finaste villaområde, jag brukar tråna när vi åker genom där... :)