onsdag, juli 8

Regnet det bara öser ner osv

Vi åker till min syster och hennes kille i England i eftermiddag (wiie!) så jag jobbar hemifrån idag, eller försöker jobba hemifrån idag iallafall. Det går både jättebra och jättedåligt. Jättedåligt för att jag har nån form av sms-raid med halva min telefonbok om diverse saker, men mest en lampa som en av dom skickade en bild på och sen sa att hon inte fick köpa den för sin kille så om jag kanske vill ha det istället och som i sin tur gjorde att jag skickade sms till Andypants för leken veto eller ok och sen på hans kör! startade en kedja av sms till diverse andra för att skryta. Jag har alltså köpt en ljuskrona/taklampa i formen av en jävligt stor ananas i mässing. FÖR FYRA HUNDRA KRONOR. Var tvungen att smsa min kompis som är expert på loppisgrejer och ba kollahärå! och hon sa att den säkert är värd några tusenlappar. Sån känsla av winning på det. Nu ska vi ju visserligen hänga upp den nånstans i vårt hem, men känslan av att ha fyndat är fanimig en av mina bästa känslor.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Ananaslampa. Dör lite.