torsdag, juli 2

Imorse klädde jag mig under devisen vad känns mest som att vara naken och nu har jag tagit av mig skorna och sitter barfota på jobbet för HERREGUD DET ÄR SÅ VARMT. Igår kom Amanda och hämtade min älskade röda soffa och jag grät lite inombords. Jag vet att det inte är helt sunt att hysa så stora känslor för döda ting, men röda älsklingssoffan har liksom funnits där, kramat mig när jag har varit ledsen (fo realz yo, lägger man sig i lilla skeden längst in vid kanten så blir den rundade soffryggen en perfekt storsked och fjädringen gör att man sjunker ner helt perfekt) och framförallt varit så jävla snygg. Nu har vi blåa soffan som Andreas har börjar gilla väldigt mycket och som också är jättefin, men den är inte röda soffan etc. Idag ska jag grilla med Nellie. Jag kommer vara varm och sur och törstig och trött. Det blir kul för henne.

Inga kommentarer: