torsdag, oktober 23

Jobbar från soffan idag för jag måste göra en grej som kräver InDesign och det har jag bara på hemmadatorn och den är way to heavy för att släpa med till jobbet. Fördelar med att jobba hemma är ju helt klart att man kan gå till ligga i sängen -> jobba på mindre än två minuter (hej mysbrallan, gårdagens tisha, tofflor och Andreas gamla kofta som jag hittade på en stol bakom mig när jag frös förut), att det finns lunch utan att man behöver handla samt att det finns dagsljus. Nackdelarna är väl att det är så jävla tråååååkiiiiigt! och att jag inte riktigt har koll på vad jag borde göra för min to do-lista-bok ligger på jöbbe.

2 kommentarer:

S sa...

Haha eller hur!? Jag jobbade hemma för första gången ever förra fredagen och det gjorde mig sjuk effektivt men gud så tråkigt. Satt också i pyjamas fram tills lunch ungefär :)

Linn sa...

Det värsta för mig är ju att jag inte ens är effektiv. Igår sov jag till exempel en timma mitt på dagen. *not worth the salary*