onsdag, oktober 22

Jag är dig evigt tacksam

För ungefär två månader sen SKULLE JAG MINSANN BÖRJA TRÄNA och så sa jag det till Alltfinnsredan och bad henne liksom...peppa mig. Och med peppa menade jag gnälla tjata hota för att jag ska ta tag i mig själv. Det är inte så snällt att be en kompis om det, men eftersom hon är världens bästa och nu lydigt har smsat ska du med och träna idag? På måndag? På onsdag? minst två gånger i veckan och därmed har gjort att jag har slut på ursäkter SÅ PACKADE JAG NER MINA TRÄNINGSKLÄDER OCH TOG MED MIG DOM TILL JOBBET IMORSE! Vi kanske inte ska ropa hej än, men nu måste jag fan gå dit, skriva in mig eller vad man nu gör på gym these days och gå och ställa mig på en maskin i minst 30 minuter. Nu skriver jag det här också så det blir ännu pinsammare om jag inte gör det. Livlinor? Förverkade.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Heja heja och lycka till!

Alltfinnsredan sa...

DET KOMMER BLI SÅ BRA DETTA! Jag kommer med en high five typ 17.30. Pöss.

Lina sa...

Gör nåt du tycker är roligt där man rör på sig istället, så håller det i längden! Höll du på med nån bollsport i skolan kanske, tycker om att dansa, skulle vilja börja klättra? :)

Linn sa...

Johanna: tack! So far, not so good så att säga.

Alltfinnsredan: haha, jag SKA bli lika pepp som dig. Snart. Tror jag.

Lina: Alltså grejen är att jag ju tycker att det är kul att träna på gym NÄR JAG VÄL GÖR DET. Mitt problem ligger i det där sista, att faktiskt bara gå fucking dit. Har självrespekt som en panda.