söndag, september 21

Med bröllopsplaneringen intet nytt. Vi måste ringa våra varsina cateringföretag och få offert och sen måste vi bestämma oss och sen ja, sen har vi iallafall nånstans att vara och ett hum om totalkostnaden och då kan jag bli lite mer chill i huvudet. Just nu ligger jag på sängen medan min killes pappa (och lite Andreas) sätter upp vår bokhylla. Jag ser ganska fucking mycket fram emot när vårt hörn i sovrummets tio kartonger inte längre är tio kartoger utan prydligt uppställda böcker i en hylla. Sen ska vi bara måla sovrummet och köpa ett skrivbord och laga våra middagsstolar och sätta upp lite lampor och fixa kökshandtag och så kommer allting bli bra.

Imorgon åker jag till pappa och jag längtar så himla mycket. Kanske att jag aldrig har längtat så mycket efter honom som just nu. Jag ska jobba i Göteborg på tisdag och då snor jag åt mig två kvällar hos papi som bonus. Okej, nu började jag gråta för att jag längtar så mycket. Hej så länge.

Inga kommentarer: