fredag, september 5

Igår kom min morbror på middag. Det var supermegamysigt och han är så himla himla himla lik mamma så jag både blev asglad och lite sorgsen över vår tretimmarsmiddag. Idag ska jag träffa min barndomskompis plus familj och imorgon ska jag låna sagda morbrors bil och åka till Ikea och köpa hyllor (YEY, IKEA I HEART YOU) och en helfigursspegel så jag kan sluta gå omkring och vara helt tjock och nöjd med mig själv och bli lite självkritisk och börja mitt nya liv och bli snygg till bröllopet. I övrigt är mitt huvud rätt så jävla fullt av bröllopsplanering. Jag vill så himla gärna planera ihop med Andreas och han ÄR involverad, men jag är kanske liiiiite mer involverad ändå. Iallafall om man ser till mängden tid jag spenderar på google, pinterest och etsy alike och mängden han (inte) gör det. Köpte kanske min bröllopsklänning på Etsy häromdagen förresten. Den ser helt jättefin ut så vi får hoppas att den passar. Sen har vi kanske fixat bröllopslokal och vi har fixat musik till vigseln och eventuellt även DJ till festen. Älskar att leva i ett samhälle där folk verkligen vill hjälpa till. Ett av min och min morbrors samtalsämnen igår var förresten just det, folks inneboende vilja att vara snälla och hjälpsamma. Gud jag ser fram emot det här bröllopet och planeringen och allting så himla himla himla mycket. Blir helt fylld av kärlek redan nu när jag tänker på det. Det, och vår nya bokhylla som vi ska bygga efter ikeabesöket imorgon. Mmmm...bokhylla.

2 kommentarer:

Filip sa...

Jag vill ratta skivor!!

Linn sa...

haha, okej. Men har du utrustning?