torsdag, augusti 29

Jag ska klippa mig om tio minuter. Känslan inför detta går inte ens att beskriva i fetstilta versaler storlek 72. Det var i februrari senast... Ja, ni förstår va? Nu sitter jag ju självklart och funderar på min vanliga ska jag köra rött igen eller inte? och bildgooglar alla ursnygga rödhåriga människor som finns. Tror seriöst att rödhåriga har en speciell snygg-gen som vi andra dödliga har missat. Jag har sminkat mig med eyeliner för att vara redo för effekten av den nya frisyren för varje gång jag går därifrån vill jag hem och sminka mig för att inte bara vara ett fint hår, men nu har jag varit pro-aktiv. *smart tjej*

3 kommentarer:

Christel sa...

Vi får bildbevis sen va? 😊

Johanna sa...

Det var ju jävligt smart faktiskt! Ska klippa mig på torsdag, så planerar nu att ta med hela sminkarsenalen till jobbet så att jag kan vara snygg-sminkad och NY-sminkad när jag knallar iväg till frisören. Viktigt. Tack för tips.

Linn sa...

Gör det! Gör hela skillnaden faktiskt.