måndag, augusti 19

En helg, en helg

Jag var med min kille i hans hemstad i helgen. Träffade pappan för första gången. Träffade pappans särbo. Träffade barndomskompisar och deras flickvänner som också var nya i den konstellationen. Kvällen innan jag åkte satt jag hos Nellie och skrattade åt att jag skulle bli den bästa flickvännen, men inombords menade jag lite allvar. Jag får, precis som alla andra antar jag, ett sånt himla behov av att bli omtyckt när jag ska träffa nya personer. Men det räcker inte med omtyckt, jag vill att dom ska ÄLSKA mig och det är kanske lite barnsligt av mig, men när As bästa kompis lade armen om mig och sa att om A gör slut med mig nån gång så bryter han benet på honom, då mös jag inombords och log stort stort utombords. Sen hetsade han mig att dricka massor med sprit och eftersom jag är en sån himla pleaser så gjorde jag det. Igår tror jag vi gick upp vid tolv kanske, och med gick upp menar jag gick ner för trappan och satte oss vid dukat frukostbord och sen flyttade oss till soffan. Och jag säger oss eftersom jag blir nåt så vansinnigt klängig när jag är bakfull så jag tvingade A att sitta ihop med mig igår. Sen rensade vi pappaplockade kantareller och tog tåget hem igen. Jag lyssnade på Lisa Nilssons sommarprat och om ni har ett hjärta så tycker jag ni ska lyssna på det eftersom det var fantastiskt fint. Ja just det, vi ska flytta ihop också.

7 kommentarer:

Sofia sa...

Flytta ihopa! Men guuud va fint det blir allting!

tearsandpearls sa...

Blir så himla glad när jag läser din blogg! :D KRAM!

Anna sa...

Grattis!!

egoistiska egon sa...

Men wiiiiii vad kul! Grattis!

Christel sa...

Så himla stort, och så himla fint! :)

Colombialiv sa...

Flytta ihoooooop! Wowowowow!

Helene - Mitt så kallade liv sa...

Härligt! Grattis, tänk va livet oftast ordnar sig till något bra.