söndag, april 27

Att försöka göra normalt

I fredags gick jag tidigare från jobbet efter att ha stängt fyra gånger på grund av gråt. Sen grät jag, grät lite till och fick snäll mat av Andreas och såg kanske nån film. Kommer inte ihåg. Igår vaknade jag med huvudvärk och var vansinnigt irriterad på vädret för det matchade inte riktigt min sinnesstämning. Sen bestämde vi oss för att skita i allt och bara göra roliga saker hela dagen så vi promenerade en sväng och sen kollade vi på ringar och blev kära och var tvungna att sätta oss i solen och dricka vin och ba vi kan inte! Eller...kanske? Kan vi? efter att det var liiiite dyrare med ringar än vad vi trodde/tänkte. Sen gick vi hem och göttade lite innan vi gick och drack drinkar och åt middag och sen somnade jag till nån dålig film i soffan. Idag har jag fått frukost på sängen, pratat med min chef och packat ihop vår skräpskrubb. Det blev två och en halv flyttkartonger noggrant märkta med innehållet. Nu har vi paus och ikväll ska vi göra pizza. Imorgon åker jag till mamma och pappa och tills dess ska jag fortsätta suga i mig resten av mitt liv.

Inga kommentarer: