onsdag, april 9

Ur en dagbok

Idag lyxlunchade jag (kallar allting som inte innebär att jobba genom lunchen för lyx) med Egon och hennes alldeles bedårande lilla, rätt nya, unge. Hon är så sjukt cool med mammaskapet och om jag har turen att få barn i framtiden så tänker jag tigga en lektion i att vara en förälder av henne. Dessutom var det sjukt kul att ses för det känns som att det var tusen år sen. Mer sånt till folket (mig). I övrigt är "nyheten" att jag ska åka till mapa i helgen och jag pratade precis med mamma och JAG LÄNGTAR SÅ JAG DÖR efter henne just nu. Ska ta skjuts med min moster till Lidköping för att få lite mamma redan i förtid för är man med en är man i princip med den andra också. Ikväll ska jag få fredagsmat på en onsdag av Andreas för att han citat ska ta hand om mig idag och vi ska mysa jättemycket slut citat. Jag har en keeper, det känner jag ju. Ska försöka övertyga honom om att titta på de senaste fyra avsnitten av Looking (hittade igår på HBO, HUR BRA?!) men tror inte att han kommer vara så pepp på det, tyvärr.

2 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Tack för idag! Och fint att jag uppfattas så, känner mig lite hispig rätt ofta. Var t ex inte lugn då F skrek sig genom hela Ica på vägen hem. Ehe. Såg btw klart looking häromdagen! Gilla!

Johanna sa...

Ja egon verkar ju stencool med föräldraskapet. Grymt! Och looking - så bra! Har bara sett ett par avsnitt men gillar mycket. Hoppas du får en fin helg, åka hem till föräldrar låter underbart. Brukar ju sällan slå fel.