tisdag, augusti 9

Stoppa tiden!

Min unge ligger på en kudde i mitt knä med sin filt över huvudet (alltid filt över huvudet) (obs hon får luft) och sover lite. Hon har precis spottat ut nappen och ligger och småler och rynkar på näsan om vartannat och är så jävla gullig så jag dör. Äeh nu skrattar hon i sömnen *hjärtögaemoji*. Hon är så jävla ljuvlig att ha att göra med just nu. Förut när hon vaknade så gick jag in och satte mig vid sängkanten och när hon såg mig så skrek hon rakt ut av glädje och log ett tandlöst leende som var så stort att ögonen stängdes. Sen tjattrade hon glatt i babysittern när jag åt frukost och skrattade varje gång jag svarade på hennes pladder. Känner oerhörd stark WINNING! på mitt barn just nu.

2 kommentarer:

Christel sa...

Alltså, åh. Så fint!

Johanna sa...

Ja, så himla fint!