onsdag, september 9

New low

Beställde precis Pizza Hut-pizza med utkörning. Ligger i soffan under ett täcke och fryser (vi har fönsterrenovering, är ej sjuk) och min man är på tredagarskonferens. Vi är lite nykära för tillfället så igår innan vi skulle somna så började han nästan gråta lite för jag tycker det är så onödigt att vi ska sova borta två nätter jag kommer längta ihjäl mig. Och ja, well, jag också. Det händer fan inte mycket nuförtiden utanför jobbubblan, därav min frånvaro. Eller i världen händer det ju massor. Jag känner mig förhoppningsfullt positiv till framtiden för det här kan inte bara vara ett par veckors drive. Allt engagemang från privatpersoner och företag måste resultera i politiska beslut baserade på humanism och inte procent och pengar. Det måste bara det.

Oookej, där kom pizzan och VARFÖR HAR INGEN BERÄTTAT FÖR MIG ATT DET ÄR DEN GODASTE PIZZAN EVER? Okej, nuff shouted, nu ska jag fortsätta titta på Keeping up with the Kardashians och dricka ramlösa. Hoppas ni mår bra allihop! Puss

Inga kommentarer: