fredag, september 18

Unne mä å götte mä

Pratade med sjuksköterska precis som inte var ett dugg orolig och dom sa till mig att komma in med ett urinprov nästa vecka för säkerhets skull. Jahapp. Så nu sitter jag i soffan i vardagsrummet och skulle väl för all del kunna åka till jobbet och jobba resterande del av denna dag, meeeeen jag skulle ju å andra sidan kunna se det som en dag när jag kan ta hand om mig själv. Ni vet, duscha länge, fila fötter och naglar, kanske till och med måla naglarna. Andreas fick nåt form av ryck i förrgår och ba ska vi inte gå på stan i helgen och köpa lite nya kläder till dig? Eh, jo tack? Jag vill ha den här klänningen och den här toppen och dom här skorna. Är ju tyvärr inte gjord av pengar så jag kommer väl komma hem med ett gäng jerseykjolar från H&M för 99kr/styck och nån stickad tröja från Monki.

1 kommentar:

Emma sa...

tycker min sambo ska säga att vi måste gå och handla lite kläder till mig.. han tycker nog jag redan klarar det alldeles för bra på egen hand :D