fredag, september 18

Fick plötslig värk njurarna igårkväll och låg och kved i sängen med en alvedon och en ramlösaflaska fylld med varmvatten (har ej micro så vetekudde funkar inte yo) och trodde, i vanlig dödsångestordning, att jag skulle dö. Vaknade imorse och kände ingenting så nu känner jag mig jävligt tveksam här. Antingen är det en urinvägsinfektion som jag inte har känt av pga känner aldrig av dom förrän dom går upp i njurarna eller så åt jag nåt igår som min dumma allergikropp på nåt sätt reagerade emot. Det som talar för alternativ ett är att det kändes exakt som en UVI gone bad. Det dom talar emot är att sån smärta inte slutar förrän jag får penicillin och jag känner ju som sagt ingenting nu plus har inte varit extra kissnödig, vilket ju lite talar för alternativ två. Problemet med det är att jag inte åt nåt konstigt igår förutom en ny vitamin (B6 för den som undrar) som jag har hört ska vara bra om man har allergi/astma/torr hud. Kan det vara en vitamin? Har ingen större lust att prova igen pga det var ytterst oskönt men vill inte heller gå omkring med obehandlad njurbäckeninflammation. Stannade hemma från jobbet för jag sov så dåligt inatt plus väntar på tid för återupprungning från vårdcentralen för en tid att komma dit. High life osv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går att värma den i ugnen! På rätt svag värme....men det går!