söndag, juli 30

Efter semestern ska jag ta tag i att göra om det här gamla härket till blogg så den blir lite snyggare och dessutom fatta hur fan jag ska kunna mobilblogga bilder. Nån som vet hur det funkar på blogspot nu när bloggerappen har slutat med såna petitesser?

Har i övrigt kakpsykos. Har bakat kolakakor, chokladkyssar och skånska havrekakor och sitter här och funderar på om inte även chokladbollar och en äppelpaj inte vore på sin plats? Kommer ju spruta kakor ur örona på oss om det här är nån långvarig företeelse. Hittills har jag bara ätit kantsnuttarna på kolakakorna och jag mår typ redan illa. Kan eventuellt ha varit mer sug efter att ha kakor än att faktiskt äta dom. Alltså inte som i att dom inte kommer bli uppätna men ändå.

Ska alldeles strax dessutom ställa mig och göra kvällens Biff Stroganoff efter Jamie Olivers recept och efter det känner jag att jag har gjort mitt hushållsarbete för dagen och får ligga i soffan.

Inga kommentarer: