lördag, december 31

Tacksamhet

Det finns så mycket jag är tacksam för nuförtiden, rent privat alltså. När det gäller världen har vi ju mycket att kämpa med men nu fokuserar vi på det positiva:

Nummer ett, alltid alltid nummer ett: Andreas. Min man. MIN MAN! Han gör alla dagar lättare och dom roliga ännu bättre. Han är som en bottenlös källa av omtänksamhet och jag tror på riktigt aldrig att jag har hört honom nämna ordet uppoffring för han ser det inte så. Han ser sin familj som han älskar och som han vill ska må bra. Äeh nu gråter jag lite för han är så himla fin. Tack livet för att jag fick honom.

Nummer två är såklart Skrällen. Älskade knasiga bestämda motiverade vilda unge. Hon får hela känsloregistret att darra, men mest glädjen och kärleken. Jag är beroende av hennes lyckoskrik och förväntansfulla ögon och lämgtar efter att få möta framtidens versioner av min lilla bebis. Jag är så så så kär.

Nummer alla andra är min familj och mina kompisar och livet rent generellt.

Gott nytt år på er hörrni! Jag önskar er ett nytt år fullt av skratt, kramar och härliga känslor!

1 kommentar:

S sa...

Så fint! Du har mycket att vara tacksam för :) gott nytt år, hoppas 2017 blir fint för dig och lilla familjen!