måndag, juli 29

Hejhej! Jag lever. Jag har varit på semester i Portugal och det har varit nothing less than magiskt. Vi bodde på nån hertiggård som funnits i familjen sen 1700-talet. Vårt hus var de två undre våningarna i familjekapellet och hade en egen uppfartsväg kantad av träd och en trädgård med utsikt över hav och böljande vidder och solnedgångar. Jag har solat och badat och en kväll bjöd hertigarvingen själv upp oss till huvudhuset för en liten rundvandring och ett par glas vin på verandan. Allt som allt var det som om nån hade hittat på alltihop. Jag fick en hel vecka med mina bästa kompisar och ja, ni kan tänka själva hur förunnad jag känner mig för att kunna göra en sån resa. Nu ska jag mellanlanda några dagar och fira en av ovanståendes födelsedag och sen ska jag och A dra till Palma en vecka och ha romantique deluxe. På oroshorisonten ligger mammas sjukdomsutvärdering imorgon och om ni vill får ni gärna hålla alla tummar ni kan för att cancerjäveln inte ska ha spritt sig. Ta hand om er! Puss

2 kommentarer:

Bubbel sa...

Vilken härlig upplevelse ni verkar haft i Portugal, lät mysigt!

Håller både tummar och tår för din mamma att cancern försvunnit helt för att aldrig ses mer igen.

Annika sa...

Håller tummarna för din mamma. Det kommer vara hur bra som helst tror jag.

Igår var det 6 månader sedan min man dog av cancer. Men han hade aldrig någon bra prognos ens från början.