tisdag, maj 2

Välkommen till klubben älskling

En månad in i föräldraledighetslivet slog min man till med en hej jag har en bebis jag ska ha koll på jag sover inte på nätterna det är så mycket att hs koll på-dag. Han har på en dag lyckats:

* Gå ut och gå inklusive handla på hemköp i t-shirt som förutom är fläckig och har hål i även var vänd ut och in.

* köpa lightost (uäck, VEM äter ens det?)

* laga mat med ägg i vilket upptäcktes vid dukat bord framför middagsgäst. Jag är jätteallergisk mot ägg. Vi har varit ihop fyra och ett halvt år.

* duscha och ÅTERIGEN sätta på sig en (annan) t-shirt ut och in samt återigen gå och handla i den.

Jag älskar honom.

3 kommentarer:

Kristine sa...

Uäck, vem äter INTE lightost? Fettig ost är asäckligt! :)

Lisa sa...

Tack för ett gott skratt!

Linn sa...

Kristine: eh du skojar va? Du är som min kollega som ba ALLA HATAR BULGUR! när alla egentligen älskar bulgur pga herregud vad gott.

Lisa: Det var så lite så. Jag bjuder på att Andreas bjuder på den.