måndag, april 17

Att ÄNTLIGEN få berätta

Vi ska få barn igen. Jag är gravid. Igen. Det är så himla himla roligt! Och anledningen till att jag har skrivit cirka noll saker här senaste veckorna. Mellan att vara förälder till barnet vi redan har, jobba och försöka överleva illamåendet har det inte funnits så mycket tankar på annat värt att dela. Men nu är första ultraljudet gjort och so far so good. Jag andades ut tolv veckors luft när barnmorskan ba och lilla hjärtat pickar så fint så. Men ja, det var planerat eller med flit eller vad man ska säga och det blir nästan precis 1 1\2 år mellan barnen om allt går som det ska. Jag är i vecka fjorton nu så en tredjedel down, woop woop!

16 kommentarer:

minahistorier sa...

Himla glad för er skull, grattis!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Wohoo - grattis! Jag har 18 månader mellan mina barn och tycker det har varit superbra. Då fick vi dessutom två stycken andra gången.

Christel sa...

Så himla roligt ju! Grattis till er samtliga!

Johanna sa...

OJ, vad roligt, stort grattis!!

S sa...

Åh! Grattis!

Matilda sa...

Grattis! Så himla kul!

Jessica sa...

Mysigt, grattis!

Anonym sa...

Jättegrattis! Ta hand om dig! /Sara

tankarochvardagslunk sa...

Grattis! Hoppas du mår bättre snart!

Hanna sa...

Så himla roligt! Grattis till er och grattis till Ellen som ska bli storasyster!

SARA sa...

Grattis igen! Bebisar alltså! 😍 Ska bli spännande att få läsa om även denna resa!

egoistiska egon sa...

Så kul! Grattis!

Lisa sa...

Wiooooo, vad kul! Hurra för er!

Matilda sa...

Så himla mycket grattis även här!

Anonym sa...

Åh vad superkul! Grattis!!!

Camilla sa...

Stort grattis! Så himla roligt! :)