söndag, september 25

Var på Ikea en lönesöndag *skjut mig*. Vi köote nya ledlampor att ha under köksskåpen samt en bäddmadrass. Herrejävlar vad tråkiga saker att lägga pengar på plus dyrt med belysning ju *sad emoji*. Dom vi har nu brönde aönder mitt finger, luktar rök och pajar hela tiden plus är installerade av nån jävla Martin Timell-wannabe så allt är säkert fel och måste bytas oavsett vad vi vill eller inte vill. På tisdag kommer iallafall elektrikern hot och fixar det och sätter upp en lampa i sovrummet som man var tvungen att dra el i väggen till (the fuck?!) vilket vi såklart inte märkte förrän den redan var inhandlad. Dom ska få fixa belysningen i badrummet, sätta upp lampor i taket i sovrummet och hänga upp ananaslampan i mässing som jag fyndade på köpochsälj förra sommaren.

Nu ligger Skrällen och sover i mitt knä och Andreas ligger bredvid i sängen och har en arm över mig och snarkar och det är så mysigt! Jag råkade köpa en body med axelvingar och enhörningar till Ellen när mitt finger var lite triggerhappy nån onlinerunda och hon fick ha på sig den idag och alltså hon är Unicorn Uniteds Commander in Chief. Så jävla göllig/bossig. Ska bara köpa kläder med axelvingar från och med nu. Oj nu vaknar hon hejrå.

Inga kommentarer: