söndag, september 4

Saker som händer:

Imorgon åker Andreas på nån VIP-chefgrej med jobbet i två dagar = jag ska vara ensam med Gnällen som just this morning fick sin första sylvassa lilla tand och därmed mest är ledsen och needy och varm (med all rätt, stackars lilla hjärtat) för det kommer förmodligen en till precis bredvid och även om jag tycker att hon tar det som en baws så är det lite liiiiiite liiiiiiiiiiiiite jobbigt att veta att jag ska vara ensam med henne i nästan två dygn. Dessutom måste jag göra klart bokslutet på jobbet och jag skulle ha gjort det idag, men nycklarna till kontoret var på vift på fyra ställen så nu måste jag klämma in det mellan bebisbärande och kuratorsamtal och ensamskap. Tycker därför VÄLDIGT synd om mig själv här nu. Plus bebis somnade 19.30 och verkar ha dunat in för natten och OMG! vad jag inte klarar av att både vara ensam OCH inte få sova pga barn som vaknar miss i nassen och vill leka/skrika/gnälla. Inatt sov hos iofs 22-07 utan att vakna (aldrig hänt förut) men det var förmodligen för att vi var på släktgrej igår som var Oh So Spännande så hon sov cirka 25 minuter på hela dagen och inte för att det är nån ny vana. Yyyl och gnäll och gny.

Inga kommentarer: