söndag, mars 20

Hemester - bokad!

Alltså tack för tipsen! Så himla bra hotell ju. Tyvärr tog fyndapan i mig överhanden när jag insåg att Scandic kör nån 20% påskrabatt om man är/blir medlem i deras poängklubb och eftersom Grand Central var skitbra sist vi bodde där, har urgod frukost OCH ligger mitt i stan som vi ju ville så blev det det iallafall. Vi fick en juniorsvit för 1600 spänn där att jämföra med ett standard queen på Nobis för 2300, ett standardrum på Lydmar för 2700 eller ett dubbelrum på Ett Hem för blygsamma 4900. Nu måste man ju inte boka en juniorsvit heller och då blir det ju såklart ännu bättre pris så jag tänkte att jag vill tipsa ifall det är nån mer som är sugen eller som funderar på att åka nånstans där det finns ett Scandic-hotell.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Eh ojdå. Kanske därför vi aldrig lyckats komma dit själva. Hehe.

Linn sa...

Haha, kan ju vara. Blev faktiskt jävligt förvånad när jag såg priserna. Okej att jag var inställd på att det skulle vara pricey, men inte att det skulle kosta som en bättre begagnad vespa.