söndag, februari 14

Vaknade imorse med så jävla ont i halsen och tryck i öronen och sån där varm känsla i näsan som kommer innan Den Stora Snuvan gör sitt inträde. GNÖL. Jag hatar att vara förkyld och just nu gör jag det extra mycket för jag är så jävla rädd för att det ska sätta sig i lungorna och det är svinjobbigt i vanliga fall due to astman, men jag är rädd att det kan bli ännu värre nu när bebisen snor mitt immunförsvar. Alltså hellre jag än bebin såklart, men helst ingen av oss.

Läste lite bakåt i bloggen igår och tydligen så bråkade jag och Andreas rätt jävla ofta pre-graviditeten och det var ett rätt tydligt PMS-mönster i det bråkandet. Sen jag blev gravid har vi kanske bråkat en gång? Topp ett sak jag kommer sakna med att vara gravid: att slippa mens/PMS. Har väl aldrig haft ett så här lugnt och jämnt humör nånsin förut tror jag.

Inga kommentarer: