tisdag, juni 10

Vi har inget internet hemma. Ja, jag har väl ringt och bett dom skicka en router så vi kan komma igång för GOD IT'S KILLING ME att vara utan. Eller min plånbok egentligen eftersom det bara slutar med att jag internetdelar via telefonen och måste köpa massa extrasurf för att 8 GB visst inte räcker så himla länge när man vill se på serier i soffan. Annars så har jag bett min fina kompis som bor i London att gå till en butik och prova lite ringar åt mig eftersom jag har hittat en designer som gör FANTASTISKA GREJER! men är lite obekväm med att köpa saker på interwebz för massor med pengar utan att nån ens har tittat på dom innan. Jag har (nog) bestämt mig nu. Tror jag. Velar lite mellan en som har en sten i guld som är lite större och en som har en diamant som är lite mindre (for obviously diamanter är lite dyrare än guld va). Den första är rolig och cool och jättespeciell och den andra är snygg och elegant och kanske lite mer hållbar i längden men också cirka dubbelt så dyr. Funderar också på hur jag ska kunna övertala min kille om att få köpa en kopparlampa till köket samt vad för sorts bokhylla vi ska bygga samt var den ska vara placerad. Således kretsar större delen av min hjärnkapacitet kring hur jag ska kunna spendera en massa pengar eller hur jag ska kunna se mer på serier. Det känns inte helt sunt, men det får vara okej for now.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tips:
http://www.groupon.se/deals/malmo/hallon-4/39997237

/Kalle

Linn sa...

haha, tack! Vi har fått vårt modem nu så nu har vi vanligt internet igen så for now går det nog rätt bra. Men tack igen för tipset!