söndag, juni 29

Igår hade jag en heldag med Stina och jag vet faktiskt inte vem jag skulle vara utan henne. Hon har funnits i mitt liv i 12 år och varit min bästis i 11 och att umgås med henne är som att komma hem. Vi har aldrig för lite att prata om. Vi kan skratta åt samma saker. Ahmen ni vet ju hur det är. Iallafall så gjorde vi Värmdö-Rindö-Vaxholm-Djursholm-Ica Liljeholmen igår. Vi upptäckte Siggesta gård (barnfamiljstips) och smög runt på nån udde i Djursholm och är övertygade om att vi såg kungligheter. Jag passade på att fira detta genom att ha högläsning av Johan T Lindwalls krönika om förlovningen. En ständig källa till asgarv och pinsamma vridningar i stolen, den mannen. Sen skukke vi köpa mat och jag ba SNÄLLS KAN VI ÅKA TILL ICA LILJEHOLMEN?! Och det kunde vi och sen var vi där inne i en och en halv timma. Jag skojar inte. Jag älskar Ica Liljeholmen. Kvällen avslutades med chark och ostar och melon och jordgubbar och glass i varsin soffa. En helt perfekt dag alltså.

Edit: hahaha, kan inte räkna. Inte 12 år. 18 år.

Inga kommentarer: