torsdag, juni 5

Idag är jag på jobbet. Jag möttes av en stor kram från min chef och en lapp på skrivbodet med Välkommen tillbaks! Du har varit saknad! från min kollega. Sen kom min andra chef (alla är mina chefer egentligen så jag vet inte vad jag ska kalla dom) och ba men HEJJE! Vi har saknat dig jättemycket! Jag fattar ju att det här är väldigt lyxigt. Att min arbetssituation är superlyxig. Men ändå, den mänskligheten dom har visat mig under den här tiden, shit vad dom vinner på det i längden. Att inte alla företag tänker mer på sånt och mindre på pengarna. I slutändan är det säkert min arbetsgivare som betalar mindre iallafall eftersom jag till och med i en kris som den här känner men YEY! Idag får jag jobba! Jag känner mig nästan lite ny på jobbet för nu sitter jag här och känner mig helt eh vilken ände ska jag börja i vad ska jag göra? *surfar interwebz* Ikväll ska jag bara vara hemma och ligga i nån av sofforna och göra absolut ingenting. Längtar helt orimligt mycket.

1 kommentar:

Sara: sa...

Heja jobbet och mest heja dig!