söndag, juni 15

Det är fotbolls-VM och jag är mer engagerad än vad jag tidigare trott. Det är soligt och varmt och jag sover som en jävla kratta på grund av det samt på grund av att Andreas låter som ett jasplan när han sover. I fredags gick jag och lade mig på soffan för att få sova, men då gick solen upp. Kände mig jävligt motarbetad då. Igår gick vi på stan i syfte att välja dom där jävla ringarna nån gång och lo and behold! Vi gjordere! En liten man som hette Lars och som hade väldigt nariga fingertoppar (yrkesskada?) ilade runt i butiken för att hämta mer grejer åt en viss bestämd dam som tänker lite som den här fast liksom lite mindre gluttrig fast ändå stor eller jag vet inte. Till slut blev det en version av den jag blev kär i förra gången som jag gjorde om en smula. Lite lägre här och lite smalare där och ta bort allt det runda för det ser helt snett ut. Ungefär så. Idag har jag tvättat, ätit jordgubbar och legat i soffan.

4 kommentarer:

Christel sa...

Okej, himla svårt att framkalla bild i hjärnan. Vi kanske kan få se bild sen? 😊

S sa...

Åh, ringar! Man vill ju se :)

Linn sa...

Det är inte leverans än på två veckor, men sen lovar jag att fixa en bild.

jj sa...

Åh va spännande! Hoppas Lars får till det riktigt bra!