lördag, juni 1

Vi firade med bubbel och charkprylar igår. Min kusin kom förbi och tog ett glas och alltså, han är himla mysig (och singel, fast han kommer hata mig om jag säljer ut honom här så är han ett freaking KAP mkej?) och sen följde jag med min snubbe till nåt butiksevent och så sprang jag in i den person som jag har en intervju med som ba Highfive till semestern! Vi får se hur länge den varar... varpå hela mitt huvud blev ett enda stort fucking OMG! Fatta att det är mitt drömjobb vi pratar om här och att det finns en möjlighet att det blir verklighet. Nu har jag precis käkat lyxfrulle i en timma med morgontidning och mysmusik och gud vad jag älskar mitt liv.

3 kommentarer:

Yes but no sa...

Jag är också ett kap. Pimpa ihop din kusse med mig, vetja. Ps. Jag lagar mat också.

Linn sa...

Haha! Om jag mot förmodan skulle få godkänt att auktionera ut honom här så livar jag att hooka er!

Limpy sa...

Jag läste knarkprylar.