torsdag, juni 13

Jag fick en bokleverans idag så nu borde jag klara mig resten av sommaren, förutom att minst fyra av böckerna är såna där lättlästa saker av Charlaine Harris. Sista boken i True Blood-serien läste jag ut idag redan och sen är det tre till i nån ny serie som säkert är minst lika dålig och minst lika beroendeframkallande. Men men, det är säkert nån kvalitet nånstans i den där bokhögen också. Ikväll ska jag göra pannbiff med löksås, färskpotatis och snabbpicklade grönsaker. Är RÄTT nöjd över att ha gjort nåt så komplicerat som att koka en lag och hälla ovanpå lite grönsaker. Det kommer bli sjukt gott.

1 kommentar:

Omomigen sa...

Vi kan kanske ha lite bokbytardag här nästa vecka? Jag sitter på ett stycke psykthriller som har gett mig mardrömmar tre nätter i rad, bytes med fördel tillfälligtvis mot lite good old Sookie som aldrig har strulat till min sömn.