onsdag, februari 20

Stabil tjej

Idag var jag på jobbet i sex timmar. Tre av dom hade jag kostymmöte och imponerade, tre av dom grät jag och sen gick jag hem. Är helt slut som artist och gråter för ptja, allt? Min bästis ba "du är min smartaste kompis" och jag ba *bwuuäääh*. Min kollega ba "du är så jävla bra" och jag ba *unghh*. En annan kollega ba "jag saknade dig idag" och ögat ba *läcker*.

Såatte, ingen är odödlig folket. Men som min kille bebis-"tröstade" mig med igår: det kommer bli bra. Allt kommer bli bra.

3 kommentarer:

Maria sa...

Fan alltså, det är så jobbigt när jobbet får en att må så. Jag kastar sten i glashus nu, jag vet, men jobbet får aldrig betyda så mycket att det går ut över hälsan. Det finns alltid andra jobb, men man har bara ett välbefinnande.

Linn sa...

Nej, jag vet. Men det är ju ingenting man kan ändra på två sekunder heller, tänker jag. Vi är ju vuxna med ansvar och hyra och whatnots också. Så jag tänker att det är bättre att bryta ihop än att inte göra det. Nu kan ju folk iallafall hjälpa till.

Maria sa...

Det är helt sant.