måndag, februari 4

Kommer inte ens ihåg vad hotellet heter eller vad det ligger, men vet att jag ska infinna mig på centralen kvart i fem på fredag

Det är ett under att mina kompisar överhuvudtaget orkar med mig just nu. Januari 2013 har förmodligen varit min mest självupptagna månad nånsin och trots att jag inte är ute ur den fasen helt än så är jag ändå på väg lite därifrån och det känns skönt. Det är ju totalt uppslukande det här med att dejta. Man (eller jag) blir på riktigt dumihuvet och tänker helt störda grejer och bryr sig inte alls om normala saker som att folk man (eller jag) älskar mår bra och sånt. Det är en väldigt o-fin egenskap som jag inte är det minsta stolt över. Men till helgen, då ska jag och Lisa åka till Amsterdam och, and I quote, ligga i en jävligt stor säng och dricka vin/sitta på en bar och dricka vin/vara på en restaurang och dricka vin samt prata om livet och så ska jag bry mig massa om henne och verkligen ösa uppskattning över denna livlina till vänskap. Det är mitt livs mest oplanerade resa och det passar så jävla bra just nu. Jag tror inte att jag hade orkat med en sekunds planerande på den här resan utan att börja grina.

Inga kommentarer: