tisdag, juli 31

Like a boss

Ahmen vissa har väl spenderat dom senaste två dagarna med att peka med hela handen. Av mängder med anledningar har jag insett att jag själv måste vara den som sätter gränser. Ibland innebär det också att jag får bestämma att jag har rätt att bestämma och sen ba...bestämma. Känner mig lite som hitler minus mustaschen när jag står och jag vill att ni gör det här innan fredag och jag vill att ni gör det såhär eller det här är det som gäller. Du kan gilla det eller inte gilla det, men det här är de villkor som gäller.

Okej, det låter som att jag är Major Bitch men för första gången i mitt liv är jag bekväm med att en del kanske tycker det. Att vissa kanske (oh hemska tanke) inte tycker om mig. Att andra blir förbannade för att jag kliver över deras territorium. För att om jag inte gör det så bär jag världen på mina axlar och det är nåt jag bokstavligt talat inte kan leva med.

Mvh,

Äntligen_vuxen_83

4 kommentarer:

Johan sa...

Möcke möcke bra. Fram för mer chefande.

Em sa...

You go girl! Bossa på! Det mår alla bra av, svaga chefer kan gå hem. Och det här med att vara omtyckt av alla, är det så himla kul egentligen?

inte skyldig sa...

Grymt Linn!

Eller nåt sånt sa...

Åh, vill också känna mig bekväm i det!