lördag, oktober 1

Jag vaknade tidigt imorse. Jag gillar inte att vakna tidigt. Är således på dåligt humör. Efter att ha verkligen verkligen försökt att somna om gav jag upp och gick till seven eleven och köpte kaffe och blodapelsinjuice. Sen gick jag hem och hällde upp kaffet i fin kopp istället. Juicen drack jag inte heller ur förpackningen, nej. Jag är ingen vilde. Däremot tände jag ljus och dukade finfrukost framför teven. Det är Later with Jools, musikintervjuprogrammet ni vet. Vägrar jävla morgonprogram som slutar med att jag sular iväg en halväten macka mot teven. Trissvinster med oentusiastiska vinnare, gubbhumor och oh look at me I'm so cute and dumb från programledarna och alla jävla nyhetssändningar. Nej. Tack. Kollar hellre på teveshop. Haha! Nu gör dom reklam för nån "Aire bra". Gud vad hjärndött! This bra works both when I pick up the children from day care as well as in the office! eller you can wear it under a v-neck or layer them for a modern look. Gorgeous! Jag dör. Det är en jävla sporttopp liksom.

1 kommentar:

A. sa...

Gubbhumor. Fy fan... Hehe.
Såg också Aire Bra-inslaget. Fantastisk produkt. Som allt på tv-shop...